۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

بالامسلمین نسبتا محترم:انتظار توهین نکردن به دین الوده به سیاست، انتظاری بیجاست

خیلی راحت ثابت میشه: توهین از سیاست جدا نیست و وقتی دیانت شما عین سیاست شماست. انتظار احترام به دین هم بی جاست. مسئولین بالاترین هم بدانند که بالاترین با ما بالاترین شده واگر بخواهد این روند ادامه پیدا کند به سرنوشت این سایت گرفتار خواهند شد.(منظور از ما همه کاربران بالاترین می باشد. وقتی یه لینک رای کافی می اورد یعنی کاربران پذیرفتن دلیلی برای تعلیق وجود نداره)این به معنی نادیده گرفتن زحمتهای مدیران سایت نیست در هر جایی و هر طوری که میتوانیم ازشون حمایت خواهیم کرد، همانطور که از نداها و سهرابها و ستوده ها حمایت کردیم....

۴ نظر:

  1. آيا بايد به عقايد ديگران احترام بگذاريم؟
    http://www.youtube.com/watch?v=-i5HcrlHV30
    حتما توجه شود

    پاسخحذف
  2. من هم قبلا همین تفکر بالامسلمین را داشتم بخودم میگفتم این ۳۰ سال اسلام نبوده! آن ۱۴۰۰ سال اسلام نبوده!

    آخه آدم عاقل! وقتی ۱۴۰۰ سال اراجیف تحویل ما میدهند و بعد تمام علمای اسلام (توجه: بالا مسلم متخصص اسلام نیست بلکه فقها و مجتهدین کارشناس دین هستند) آنها را تایید کرده‌اند، حالا بگوییم آن اسلام نبوده! پس این اسلام کجاست؟ کجا قایم شده که پیدایش کنیم؟ کی میخواهد به منصه ظهور برسد؟ ۲۰ سال دیگر ۴۰۰۰۰ سال دیگر؟!

    در ضمن طبق فقه اسلامی یک مجتهد میتواند تفسیر خود را از اسلام بگوید. عده‌ای مقلد هم دور او جمع میشوند. حال هر چه بالا مسلم بگوید که گفته آن مجتهد اسلام ناب نیست و اسلام همان است که محمد و علی اجرا میکردند، هیچ ارزشی ندارد، چرا که این خود اسلام است که یک مجتهد تفسیر خود را ارایه دهد. گوش ما را کر کرده‌اند که اسلام مفسر میخواهد، خوب بالام جان، خامنه‌ای و نوری همدانی و مصباح سه تا از مفسران اسلام هستند، طبق فقه اسلامی شما حق نداری تفسیر آنها از اسلام یعنی اسلام آنها را مردود بدانی. مغلطه در اینجاست که میگویند تفسیر رحمانی ما از اسلام درست است و تفسیر مصباح غلط. چه کسی این را گفته؟! چه کسی میتواند نفر دیگری را از تفسیر اسلام و قرآن باز دارد. شما میتوانی اسلام را تفسیر کنی و مصباح نمیتواند! مصباح به این نتیجه رسیده خیلی هم فقهی است و طبق اصول خودتان نمیتوانید جلو وی را بگیرید چرا که خود معتقد به قابل تفسیر بودن قرآن هستید. همین قابل تفسیر بودن که قرآن شدیدا و به اقرار خودتان نیاز به آن دارد مشکل ساز است.

    پاسخحذف
  3. man joze aazaye balatarin nistam ,amma az khanandehaye un hastam chand vaght bud az inke chanta linke kheili jaleb tu in sayt makhsusan dar khosus gharaene tarikhie tahrif shodan ghoran didam khoshal shodam , behar hal ye ki peyda shode ke dare ba sanad har mizane masalan mige ghoran be zaban Arabi nis zaban ashurie ve kheili chizaye dige ke be estenadate tarikhie mostashreghin gharbi va motaleateshun dar in bab (islam)tekie dare . hala ba huji gari nemitunin mardomo be maslake morede alaghatun daavat konid age az hamchin maghalehayi narahat hastin mitunin mostanad radesh konid ,harchand man bayid midunam hale hamcin karie dashte bashin pashim baham namaz bekhunim ke barash ahamiat dare ke haghighat chie

    پاسخحذف
  4. بنظر من این بحث "توهین به اسلام" یک جور زورگویی خر مقدسان اسلامی است به ناباوران به مزخرفات آنها برای ساکت کردنشان. اگر عقاید ناباوران، توهین به دین اینهاست، خود دین اینها هم چیزی جز توهین به انسان و انسانیت نیست. آیا ناباوران حق دارند که بر اساس این تشخیص، این ابلهان و خر مقدسان را سانسور کنند؟ حقوق دموکراتیکشان را از آنها سلب کنند؟

    پاسخحذف