۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

حساب این کاربرها در بالاترین بدلیل عدم رعایت قوانین! استفاده از بالاترین بسته شده است.دست مریزاد بالا!ترین

"حساب این کاربر در بالاترین بدلیل عدم رعایت قوانین استفاده از بالاترین بسته شده است" این پیامی است که برای تعدادی زیادی از کاربرا ارسال شده sashtyani / gomnamian / khaki / amiroo / 22ze / 00iran / ezel / cesc / noqte / dahri / Atlas21 / down_under / spinooza1 / green.path / malekius / roger_s / donjuan / anakanda / gogreen / havaspart / dardmand / ddno / khashak45 / apar / douran/ sikhunak/
و نفر بعدی من خواهم بود که یاد دوستانمون که به حق تلاش زیادی در راه ازادی و حتی به جرات میتونم بگم بالاترین با این دوستان شناخته شد را زنده کردم.نگاهی به لینکهای فرستاده و اعتبار این دوستان اثباتی بر این مدعی است. واقعا دیگه نمیدونم چی بگم خودتون قضاوت کنین. یاد ترفند ضد خبر جمهوری اسلامی افتادم که این هم میتونه یکی از اونا باشه تا حواسارو از هدفمند کردن یارانه ها پرت کنه. یعنی جمهوری اسلامی توانست بالاترین رو هم بخره؟ به هر حال ما رفتیم چه حسابو ببندن چه نبندن. این سندی ننگین از بالاترین است تا حتی با پاک کردن حساب کاربری هم نتواند ان را انکار کند. کودتای ننگین بالاترین 28 آذر 89 بر همه تسلیت باد.




۱ نظر:

  1. من الان لیست این کاربرها را در این لینک دیدم. افسوس که برخی افراط گریها وبعضی از مطالب مبتذل از جانب معدودی از این کاربران (در مقابل بسیاری از مطالب و لینکهای ارزشمندشان) باعث شد که اکانت آنها و تعدادی دیگرهم بدون دلیل کافی و منطقی و بدون تذکر نهایی از طرف بالاترین بسته شود. امیدواریم که هم این دوستان و هم بالاترین هرچه زودتر دراین رفتارشان تجدید نظر کنند تا باز هم همه ما در کنار هم به همان موضوع اصلی که مبارزه با دشمن اصلی یعنی جمهوری کثیف ولایت فقیه است بپردازیم.

    پاسخحذف